Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ZWROT
Zwrotu możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki, w tym czasie możesz przymierzyć w domu zamówione produkty i podjąć decyzję czy spełniają Twoje oczekiwania.
Jak dokonać zwrotu?
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj;
- Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić, dołącz do paczki formularz zwrotu oraz dowód zakupu;
- Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.
- Z góry opłaconą paczkę wyślij na nasz adres: DOTKOM Sp. z o.o., ul. Powstańców 16, 43-100 Tychy, tel: 509-775-027;
- Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.
Ważne! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany.
Ważne! Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
6. Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
- Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
- Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany,jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi koszty zwrotu Produktu.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest produkt, której nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych.
WYMIANA
1. W terminie 30 dni od daty doręczenia produktu, Klient ma możliwość wymiany zakupionego Towaru na inny, dostępny w Sklepie www.xxxxl.pl , którego cena jest taka sama bądź wyższa od ceny uprzednio zakupionego Towaru, podlegającego wymianie. W takim przypadku Klient ponosi koszty odesłania Towaru do Sklepu oraz koszty przesyłki towaru przez Sprzedającego. Jeżeli Towar wybrany na wymianę posiada taką sama cenę, jak Towar uprzednio zakupiony, Klient ponosi jedynie koszty związane z przesyłką Towaru wybranego na wymianę. W przypadku, gdy cena Towaru wybranego na wymianę jest wyższa niż cena uprzednio zakupionego Towaru, Klient zobowiązany jest do uregulowania różnicy w cenie przelewem na numer rachunku bankowego Sklepu.
2. Zwracany przez Klienta Produkt, w celu jego wymiany na inny, powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Zwracany Towar musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. jakichkolwiek uszkodzeń.
3. Procedura wymiany Towaru nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Sprzedającemu zakupionych uprzednio Towarów oraz zaksięgowania płatności za przesyłkę oraz ewentualnej różnicy w cenie Towaru wybranego na wymianę w stosunku do ceny zwróconego Towaru.
REKLAMACJE
1. Jeżeli zamówiony Towar posiada wady, Klient może zgłosić reklamację.
2. Reklamacje, dotyczące wad produktu lub nieprawidłowego rozmiaru Towarów, będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.
3. Reklamację można zgłosić na adres e-mail: sklpe@xxxxl.pl albo odesłać wraz z reklamowanym Towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą) na adres: DOTKOM Sp. z o.o. , ul. Powstańców 16, 43-100 Tychy.
4. Treść reklamacji powinna zawierać następujące elementy:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji;
- adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- datę nabycia Towaru;
- nr zamówienia, którego dotyczy reklamacja;
- dokładny opis wady Towaru, datę jej stwierdzenia oraz zdjęcia reklamowanego Towaru
- żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
5. Podstawą reklamacji nie mogą być również różnice w kolorach Towarów wyświetlanych na monitorze Klienta z rzeczywistym kolorem Towarów.
6. Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Klienta reklamacji w terminie 14-dni od daty jej otrzymania.